PROCEDURA DE DETERMINARE A STILURILOR DE INVATARE
Scopul
Scopul acestei proceduri este eficientizarea studiului individual al elevilor si cresterea
performantelor scolare
Obiectul
Aceasta procedura se aplica tuturor elevilor inscrisi in cadrul COLEGIULUI „ SPIRU HARET” .
Responsabilitati
Responsabil cu procedura , d-ra profesor Soare Cristina are responsabilitatea de urmarire ca la toate clasele sa fie aplicate chestionarele cu privire la determinarea stilurilor de invatare .
Colaboratori :
secretariatul scolii ;
toti dirigintii au responsabilitatea de a aplica claselor de elevi chestionarul cu privire la stilurile
de invatare
- d-nul profesor Duta Irinel are responsabilitatea de a colecta si centraliza dovezile .
Etape
- Secretariatul multiplica materialul pentru fiecare diriginte si il preda pe baza de semnatura ( Termen max. 17.09.2007) .
- Dirigintii se ocupa cu multiplicarea chestionarelor care urmeaza a fi aplicate elevilor clasei.
- Dirigintii aplica chestionarul cu privire la determinarea stilurilor de invatare, tuturor elevilor clasei.( Termen : 30.09.2007 )
- Dirigintii vor interpreta cu ajutorul elevilor acest chestionar,stabilind stilul de invatare al fiecarui elev,si daca este posibil stilul de invatare predominant al clasei.
- Dirigintii vor intocmi un tabel cu elevii si stilurile lor de invatare, afisandul pe coperta interioara a catalogului , astfel incat sa se poata tine cont de acest lucru la fiecare ora de curs. .( Termen : 15.11.2007 )
- Tabelele vor fi centralizate de d-nul profesor Duta Irinel .
Toate dovezile activitatii desfasurate inclusiv Raportul de monitorizare al etapelor vor fi indosariate si pastrate pentru audit .