PROCEDURA  DE DETERMINARE A STILURILOR DE INVATARE

 

Scopul

Scopul acestei proceduri este eficientizarea studiului individual al elevilor si cresterea

performantelor scolare

Obiectul

Aceasta procedura se aplica tuturor elevilor inscrisi in cadrul COLEGIULUI „ SPIRU HARET”  .

Responsabilitati

Responsabil cu  procedura , d-ra profesor Soare Cristina are responsabilitatea de urmarire ca la toate clasele sa fie aplicate chestionarele cu privire la determinarea stilurilor de invatare .

 

Colaboratori :

­ secretariatul scolii  ;

­ toti dirigintii au responsabilitatea de a aplica claselor de elevi chestionarul cu privire la stilurile

de invatare

- d-nul profesor Duta Irinel are responsabilitatea de a colecta si centraliza dovezile .

Etape

  1. Secretariatul multiplica materialul pentru fiecare diriginte si il preda pe baza de semnatura (  Termen max. 17.09.2007) .
  2. Dirigintii se ocupa cu multiplicarea chestionarelor care urmeaza a fi aplicate elevilor clasei.
  3. Dirigintii aplica chestionarul cu privire la determinarea stilurilor de invatare,  tuturor elevilor clasei.( Termen : 30.09.2007 )
  4. Dirigintii vor interpreta cu ajutorul elevilor acest chestionar,stabilind stilul de invatare al fiecarui elev,si daca este posibil stilul de invatare predominant al clasei.
  5. Dirigintii vor intocmi un tabel cu elevii si stilurile lor de invatare, afisandu­l  pe coperta interioara a catalogului , astfel incat sa se poata tine cont de acest lucru la fiecare ora de curs. .( Termen : 15.11.2007 )
  6. Tabelele vor fi centralizate de d-nul profesor Duta Irinel .

Toate dovezile activitatii desfasurate inclusiv Raportul de monitorizare al etapelor vor fi indosariate si pastrate pentru audit .