PROCEDURA PRIVIND ARHIVAREA SI INREGISTRAREA DOCUMENTELOR
SCOPUL PROCEDURII:
Pentru pastrarea dovezilor din documentele intrate intr-o unitatea scolara.
DOMENIUL DE APLICARE:
Aceasta procedura se aplica in compartimentul secretariat si contabilitate.
RESPONSABILITATI:
Coordoneaza desfasurarea activitatii : Bageac Gladiola – secretar sef.
Colaboreaza cu compartimentul contabilitate prin Buleandra Mariana- contabil sef.
PROCEDURA:
a) Documente:
- Se selectioneaza documentele pe termene de pastrare.
- Se inventariaza documentele cu termen de pastrare permanent.
- Se depoziteaza in spatiul special amenajat.
b) Cataloage (scolare, de absolvire, de diferente, de corigente, etc.) si registre matricole:
- Se intocmeste un proces verbal intre directorul unitatii si serviciul secretariat privind predarea si primirea acestora.
- Se selectioneaza pe tipuri.
- Se inventariaza in urma legarii acestora.
- Se depoziteaza in spatiul special amenajat.
DOCUMENTE:
Nomenclatorul de selectionare si arhivare a documentelor din unitate.
DEFINITII SI PRESCURTARI:
Nu este cazul.
ANEXE:
Nu este cazul.
RESPONSABIL:
Popa Magdalena - secretar.