PROCEDURA PRIVIND ARHIVAREA SI INREGISTRAREA DOCUMENTELOR

SCOPUL PROCEDURII:

Pentru pastrarea dovezilor din documentele intrate intr-o unitatea scolara.

DOMENIUL DE APLICARE:

Aceasta procedura se aplica in compartimentul secretariat si contabilitate.

RESPONSABILITATI:

Coordoneaza desfasurarea activitatii : Bageac Gladiola – secretar sef.

Colaboreaza cu compartimentul contabilitate prin Buleandra Mariana- contabil sef.

PROCEDURA:

a) Documente:

  1. Se selectioneaza documentele pe termene de pastrare.
  2. Se inventariaza documentele cu termen de pastrare permanent.
  3. Se depoziteaza in spatiul special amenajat.

b) Cataloage (scolare, de absolvire, de diferente, de corigente, etc.) si registre matricole:

  1. Se intocmeste un proces verbal intre directorul unitatii si serviciul secretariat privind predarea si primirea acestora.
  2. Se selectioneaza pe tipuri.
  3. Se inventariaza in urma legarii acestora.
  4. Se depoziteaza in spatiul special amenajat.

 

DOCUMENTE:

Nomenclatorul de selectionare si arhivare a documentelor din unitate.

 

DEFINITII SI PRESCURTARI:

Nu este cazul.

ANEXE:

Nu este cazul.

RESPONSABIL:

Popa Magdalena - secretar.